Πρώτη δημοσίευση!

Πρώτη δημοσίευση και τολμώ να πω πως δυσκολεύομαι λίγο, καθώς δεν έχω καθόλου πείρα με την πλατφόρμα WordPress.com, συν τοις άλλοις δεν έχω καμία σχέση με το web… Ωστόσο είναι τόσο μεγάλη η ανάγκη μου για επικοινωνία με τον έξω κόσμο που προσπαθώ να το κάνω με οποιονδήποτε τρόπο είναι αυτό εφικτό: bloggaroντας, μέσα από forum, μέσα από clubs και mini sites αφιερωμένα στους αγαπημένους μου ηθοποιούς. Ωστόσο όλα αυτά μέχρις ενός σημείου… Μέχρι που παντρεύομαι και αποκτώ 3 τέκνα!!!

«Τρία τέκνα» είναι και ο τίτλος αυτού του blog! Κι αν δε σας φαίνονται πολλά τα 3 παιδιά σήμερα, ειδικά όταν δουλεύουν και οι δύο στο ζευγάρι, τότε ίσως εξιστορώντας σας σιγά σιγά τις περιπέτειές μας να αναθεωρήσετε… Τρία τέκνα είναι πάρα πάρα πολλά!

Ένας φυσιολογικός τοκετός και μετά από 2 χρόνια μία καισαρική με ολική αναισθησία και μετά από δύο χρόνια άλλα μία καισαρική τομή με επισκληρίδιο… Οι μαμάδες που το διαβάζουν ξέρουν τι σημαίνουν όλα αυτά…

2 αποκλειστικοί θηλασμοί και ένας αποτυχημένος, γιατί μέσα σε όλα αυτά η μαμά έπρεπε να βγάλει τη σκωληκοειδή της απόφυση…

Τρία παιδιά, όταν δεν υπάρχει έξτρα οικονομική ή και βοήθεια στο σπίτι, είναι άθλος, είναι κατόρθωμα, θα έπρεπε να μας στήνουν αδριάντα!

Δεν το πιστεύετε; Καλώς ήλθατε λοιπόν στο blog μου και στις περιπέτειές μου. Μία δοκιμή θα σας πείσει!!!

Σχολιάστε

