Αν βρεις νονό/ά τη σήμερον ημέρα, γράψε μου…

Μιλούσα με μια φίλη σχετικά στο τηλέφωνο…

Με ρώτησε αν βρήκαμε νονό/ά για τη μικρή. «Μικρή είναι» λέω. Έχουμε καιρό ακόμα.

«Ναι», συνεχίζει, «αλλά αν θυμάσαι καλά» στα άλλα δύο παιδιά ήξερες πολύ καλά από τη στιγμή σχεδόν της σύλληψής τους ποιοι θα σ’ τα βαφτίσουν».

«Και τι μ’ αυτό;»

«Θέλω να πω», μου ξαναλέει η καλή μου φίλη, «ότι αν δεν αρχίζεις να βολιδοσκοπείς από τώρα μάλλον δε θα βρεις εύκολα νονό για το παιδί. Με την οικονομική κρίση κτλ κτλ, το τελευταίο που θέλει κάποιος είναι να βαφτίσει ένα παιδί και να φορτωθεί με τα δώρα του στις γιορτές για τα επόμενα τουλάχιστον 18 χρόνια. Αλήθεια, δε σ’ το πρότεινε κανείς;»

«Κανείς…»

Συνειδητοποιώ λοιπόν προϊούσης της κουβέντας ότι η καλή μου φίλη δεν είναι καθόλου υπερβολική και μάλλον εγώ είμαι μακριά από την πραγματικότητα. Έχοντας κάνει ήδη κουμπαρους τους πιο στενούς συγγενείς και φίλους, δε μένουν άλλες επιλογές, οι δε υπόλοιποι ούτε καν έδειξαν κάποια διάθεση ή έκαναν έστω και την παραμικρή νύξη για να βαφτίσουν τη μικρή μου κόρη.  Κι ήμουν σίγουρη ότι αυτό θα ήταν μία απλή λεπτομέρεια. Ίσως και να φοβόμουν μην αδικήσω κάποιον προτείνοντας κάποιον άλλο. Τώρα σκέφτομαι, μήπως τρέμουν κάποιοι συγγενείς και φίλοι ότι θα τους ζητήσω να γίνουν νονοί; Μήπως θα τους είναι δυσβάσταχτο;

Θα φανεί συν τω χρόνω. Προς το παρόν, το μόνο που μπορώ να πω είναι πως μάλλον συμφωνώ με τα τελευταία λόγια της καλής μου φίλης: «Αν βρεις νονό/ά τη σήμερον ημέρα, γράψε μου…», που μακάρι να βγει λάθος αλλά τώρα που το σκέφτομαι ούτε κι εγώ θα ήθελα να κάνω κουμπαριά τη σήμερον ημέρα, αν μπορούσα να την αποφύγω…

Σχολιάστε

