Ξανά στα ίδια…

Μετά τον πανικό με τα νέα μέτρα, τη φρατζόλα της Κανέλλη και τα συναφή, γυρνάμε στα καθημερινά μας, τα της επιβίωσης, που είναι κάποιες φορές το ίδιο δραματικά αλλά και αστεία…

Προσπαθούμε με το 2χρονο για το γιογιο! ΄Ομως έχει κι ένα μωρό πρόσφατα στην οικογένεια κι έχουμε ξανά τα πρώτα μεγέθη πάνας. Συνεπώς; Παλλινδρομούμε… Και βρεγμένα τα πάντα… Ρουχαλάκια, σεντονάκια, στρωματάκια, παρκάκια και παρκέ… Κατά μία σατανική σύμπτωση το υπόστρωμα – ακίνητο τόσες μέρες – είχε μετακινηθεί και λέρωσαν τα ΠΑΝΤΑ!!!

Άϋπνη από τους κολικούς του βρέφους, πρέπει να πλύνω η μάνα, αλλά και να παρηγορήσω το παιδί που κλαίει γιατί τα έκανε πάνω του. Δεν το μαλώνω, δεν πρέπει… Κι εκεί που προσπαθώ να το ηρεμήσω, τσουπ και το 4χρονο! Μπροστά μου και χωρίς καμία προειδοποίηση τα κάνει και αυτό (ούρα μόνο ευτυχώς!). Εδώ όμως είναι άλλη ηλικία και πρέπει να ζητήσω εξηγήσεις…

– Γιατί, παιδί μου;

– Αφού λες, δε πειράζει…

(Μένω – αναγκαστικά – άλαλη)

2 Σχόλια

  1. χαχαχαχαχαχα Θεέ μου δεν θέλω να σκεφτώ αυτή την περίοδο με το γιογιό…τρέμω….

    ωραίο το καινούριο template by the way, καλύτερο..

    Απάντηση

    • Σ΄ευχαριστώ πολύ! Κι εμένα μου άρεσε καλύτερα. Δεν είμαι και πολύ εξοικειωμένη ακόμα με το εργαλείο αλλά θα το βρω σιγά σιγά.
      Ναι, η περίοδος με το γιογιό είναι κόλαση και ειδικά και όταν έχουμε παλινδρομήσεις…

      Απάντηση

Σχολιάστε

