Η «μαμά στο δρόμο» … «αναζητεί» (επί ματαίω, λέω εγώ) «πεζοδρόμιο»…

Ο τίτλος έχει να κάνει με ένα blog που πρωτογνώρισα πριν λίγες μέρες και το παρακολουθώ πιστά. Ταυτίστηκα τόσο με τον τίτλο του, με το θέμα του και με το όλο του σκεπτικό, που τι να σας λέω: έχω γίνει φαν!

Πρόκειται για το Μαμά στο Δρόμο. Είναι άλλης μιας μαμάς, που πέρα από τις τόσες ανησυχίες που μπορεί να μοιράζεται μαζί μας, μιλά για την καταδίκη που έχουμε υποστεί όλοι οι κάτοικοι αυτής της πόλης, της Αθήνας, να έχουν μετατραπεί οι στιγμές της ξεγνοιασιάς μας, της βόλτας μας ή της δουλειάς μας (όταν θέλουμε να πάρουμε μαζί τα παιδιά μας στο δρόμο, με καρότσι ή χωρίς) σε πραγματικό εφιάλτη.

Στο «who is who» γράφει κάτι πολύ ωραίο: «Έγινα μαμά το 2006 κι από τότε όλα άλλαξαν: η ζωή μου, ο εαυτός μου, ο τρόπος που βλέπω τον κόσμο. Θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν σ’ έναν καλύτερο κόσμο από αυτόν που βλέπω γύρω μου και θα παλέψω γι αυτό.»
Βασικά δεν ήθελα και τίποτα παραπάνω για να το λατρέψω αυτό το μπλογκ.

Σας παραπέμπω σε μερικά άρθρα της μαμάς αυτής:

Το σκηνικό είναι έτοιμο και περιμένουμε να συμβεί

Γράμμα σε έναν Ελληνα οδηγό

Πεζοδρόμιο μηδέν εκατοστών

και πολλά άλλα που μπορείτε να βρείτε και να  αναγνωρίσετε σε αυτά τον εαυτό σας, τους γύρω σας, την καθημερινότητά σας, την ταλαιπωρία σας, τους κινδύνους που διατρέχετε εσείς και τα παιδιά σας στους δρόμους της …μεγάλης μας πόλης.

Info – Info

http://mamastodromo.blogspot.com
facebook
twitter


Σχολιάστε

