Ιστορίες τριτέκνων: «Η ιστορία μου θα ήταν συνηθισμένη»

[‘Oποια/ όποιος επιθυμεί μπορεί  να μου στέλνει την ιστορία της/ του για δημοσίευση σε αυτό το μπλογκ. Τις προσωπικές σας ιστορίες μπορείτε να μου τις στέλνετε στο tria3tekna@yahoo.gr . Τρίτεκνοι ή και άλλοι γονείς… Μπορείτε να μείνετε ή όχι ανώνυμοι]

 

Η ιστορία μου θα ήταν συνηθισμένη

» Η ιστορία μου εμένα θα ήταν συνηθισμένη. Αλλά έγινε περιπλοκη.  Κάναμε ένα γιο με τον άντρα μου, μάλιστα ήμουν έγκυος όταν παντρευτήκαμε. Αυτό ήταν πριν από 15 περίπου χρόνια. Δεν είναι ότι δε θέλαμε κι άλλο παιδί αλλά δεν το επιδιώκαμε κιόλας. Κάποια στιγμή όμως αποφασίσαμε ότι θέλουμε οπωσδήποτε άλλο ένα και δεν θα είχα άλλα περιθώρια, μόνο που έπρεπε να το αποφασίσουμε γρήγορα. Πήγαμε σε διάφορους γιατρούς, ο γιατρός μου μας σύστησε έναν πίσω από το …, δε λέω ονόματα. Πήγαμε και μας είπε ότι έπρεπε να πάμε σε εξωσωματική, χωρίς να δει πρώτα εξετάσεις. Επειδή το συζήτησα με το γιατρό μου, εκείνος  είπε: «Για να σου πει έτσι ο …, να πας άφοβα». Και εφόσον τότε τα οικονομικά μας ήταν λίγο καλύτερα μπήκαμε στη διαδικασία. Πήρα πολλά φάρμακα και έκανα πολλές ενέσεις, πράγμα που με φρίκαρε λίγο, αλλά μπροστά στο στόχο δεν έδινα και πολλή σημασία. Ο γιος μου το είδε σαν παιχνίδι και σκεφτόμασταν τι θα γίνει άμα έκανα δίδυμα και γελούσαμε τα βράδια κάνοντας σχέδια.

Το τεστ βγήκε θετικό αλλά οι τιμές δεν ανέβαιναν πολύ. Α, να πω ότι στην εξωσωματική μετράν τις τιμές κάθε δυο μέρες αν βγει το τεστ θετικό για να δούν αν συνεχίζεται η εγκυμοσύνη. Πρέπει να περάσει κάποιος καιρός για να κάνεις τον υπέρηχο και να δεις με σιγουριά. Μου έλεγε, να περιμένουμε μήπως αποβάλλεις, αλλά τίποτα. Οι τιμές ανεβαιναν αλλά δεν ανέβαιναν κανονικά. Ωσπου ξαφνικά μια μέρα σαν να του ήρθε φλας μου λέει να κοιτάξουμε για κανα εξωμήτριο. Τρελλάθηκα. Λέω ε όχι, δίνω τόσα λεφτά, ταλαιπωρούμαι και μπορεί τώρα να βγω και ανάπηρη; γιατί στο εξωμήτριο 99% χάνεις τη σάλπιγγα. Κόντεψα να πεθάνω από τη στενοχώρια όμως τελικά, να μην μπω σε λεπτομέρειες, αποδείχτηκε ότι ήταν εξωμήτριο και μας είπε στο χειρουργείο που έκανα λαπαροσκόπηση, ότι εντάξει το προλάβαμε νωρίς. Τι νωρίς; Πάει η αριστερή σάλπιγγα. Φεύγω καταστενοχωρημένη και αλλάζω και τους γιατρούς και τον γυναικολόγο και τον εξωσωματικό και σε βαριά κατάθλιψη πάω μία επίσκεψη σε γιατρό του ΙΚΑ για τσεκ απ και να μου γράψει για τεστ ΠΑΠ και τι μου λέει; Οτι έχω ινομύωμα και είναι μεγάλο. Αμάν! τρελάθηκα. Τόσοι γιατροί δεν το είδαν, τόσα υπερηχογραφήματα, Έλεος κι όταν είπα ότι μόλις έχω κάνει και λαπαροσκόπηση μου είπε «Και δε στο έβγαζε ο Χριστιανός»; Εντάξει μετά από αυτό πυρ και μανία. Τελικά πήγα σε δημόσιο νοσοκομείο έβγαλα το ινομύωμα, βέβαια με όλη αυτή την ταλαιπωρία είχα γίνει χάλι μαύρο, δε φαντάζεστε και είπα να κάτσω στα αυγά μου. Ε, καπάκι ήρθαν 6 μήνες μετά τα ευχάριστα. Εμεινα έγκυος στον δευτερο γιο μου, που τώρα είναι 5 χρονών και πριν από ένα μόλις χρόνο απέκτησα και τρίτο. Τώρα όμως στοπ, είμαστε και μεγάλοι άνθρωποι και δεν έχουμε πια αντοχές ουτε οικονομικές ούτε βιολογικές. Ευτυχώς πάντως σταθήκαμε τυχεροί και όλα πήγαν καλά με τη βοήθεια του θεού.

Πάντως πολύ προσοχή όλες στους σκιτζήδες. Δεν ξέρω πως λέγονται γιατροί μερικοί. Εκμεταλλεύονται την ανάγκη μας για παιδιά και σου λένε κατευθείαν εξωσωματική χωρίς να κοιτάν αν είναι κάποια άλλη η αιτία πρώτα. Να σας ζήσουν τα παιδάκια σας, να τα χαίρεστε και να σας διαβάζουμε εδω.

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.»

[Κι εγώ σ’ ευχαριστώ, γλυκειά μου, που μοιράστηκες την ιστορία σου μαζί μου. Να χαίρεσαι τους 3 λεβέντες σου και να τους δεις όπως επιθυμείς. Ό,τι καλύτερο για όλη την οικογένεια]

Σχολιάστε

